• انتخاب کنید
  • لنگرود
  • چاف و چمخاله
  • املش
  • رانکوه
  • اطاقور
  • رودسر
  • کلاچای
  • چابکسر
  • سیاهکل
  • لاهیجان
  • دیلمان
  • استانه اشرفیه
  • کوچسفهان
  • کیاشهر
  • دستک
  • رشت و حومه
  • سنگر
  • لشت نشا
  • کومله
  • شلمان
  • رحیم اباد
  • بلوردکان

املاک گیلان فعال ترین مشاور املاک شمال کشور با اعتقاد به اینکه فروش پایان یک معامله نیست , بلکه آغاز یک تعهد است, اینک در آستانه هشتمین سال فعالیت با گستره‌ای از املاک متنوع خاص تمام اقشار جامعه برای مراجعین خود تجربه ی لذت بخش خرید ملک را تداعی میکند . پیگیری سریع ‌، ضمانت نازل ترین قیمت و تضمین صحت مدارک ملک ، سه اصل اولیه است که املاک گیلان از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل هر سال حوزه‌های تازه ای را در خرید و فروش انواع ملک در مناطق مختلف شمال کشور را به دایره فعالیت خود افزوده است . فعالیت در عرصه خرید و فروش املاک بدلیل حساسیت موضوع و تنوع اهداف و سلایق شما عزیزان , ما را بر آن داشته که در ارائه هر چه بهتر خدمات در راستای خرید و فروش انواع ملک اعم از : ویلا ، شالیزار ، باغ ، زمین ، خانه ، آپارتمان ، خانه کلنگی ، خانه محوطه ، خانه باغ روستایی ، مرغداری ، دامداری ، استخر پرورش ماهی و آبزیان ، زمین های هکتاری ( املاک هکتاری ) و … در مناطق مختلف گیلان و شمال : لنگرود ، چاف و چمخاله ، املش ، رودسر ، لاهیجان ، سنگر ، سیاهکل ، کومله ، اطاقور ، دستک ، آستانه ، کوچعصفهان ، رحیم آباد ، چابکسر ، کلاچای ، لولمان، کیاشهر ، دیلمان و … همچنین همکاری در راستای اخذ سند مالکیت و مجوزهای مختلف اعم از پروانه ساخت ، موافقت اصولی و … از نهایت ظرفیت‌ها و پتانسیل این مجموعه استفاده نماییم. چرا که رضایت شما سرمایه ی ماست.
املاک گیلان با مدیریت علی احمدپور کارمند جهاد کشاورزی (سازمان تعاون روستایی) آماده ارائه هر گونه مشاوره در امور سرمایه گذاری و قراردادهای خرید ، خرید و فروش املاک در شمال کشور به شما عزیزان می باشد.

شما اینجا هستید » املاک گیلان » مقاله » گشت و گذاری بر بازار خرید و فروش باغ ویلا در کردان و سهیلیه کرج
متن مقاله
بخش نظرات

بازار خرید و فروش باغ ویلا در ایران به ویژه در مناطق کردان و سهیلیه کرج مورد توجه خریداران و سرمایه گذاران متعددی در سال های اخیر بوده است. هر دوی این مناطق دارای ویژگی های متنوعی هستند، با گزینه هایی از ویلاهای لوکس گرفته تا زمین های مقرون به صرفه برای ساخت ویلا. این مقاله راهنمای جامعی در مورد باغ ویلاهای کردان وسهیلیه ارائه خواهد کرد.

کردان: منطقه ویلایی محبوب در ۴۰ کیلومتری تهران

کردان که در نزدیکی شهر شلوغ تهران قرار دارد، تبدیل به کانونی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات شده است. نزدیکی آن به شهر، همراه با محیط آرام وآب و هوای بینطیر، آن را به مکانی ایده آل برای کسانی تبدیل می کند که به دنبال فرار از شلوغی زندگی شهری هستند.

بررسی قیمت در بازار خرید وفروش ویلا در کردان

قیمت باغ ویلا در کردان بسته به عواملی مانند مکان، اندازه، امکانات و نوع ملک می‌تواند بسیار متفاوت باشد.

کردان به خاطر طیف متنوعی از ویلاها، از املاک لوکس گرفته تا گزینه‌های مقرون به صرفه‌تر، معروف است. بسیاری از این ویلاها با بودجه مناسب در محدوده سهیلیه کردان قرار داشته که در محدوده ۳ میلیارد بوده ویک ویلای نقلی وارزان قیمت محسوب میشوند.

همچنین بسیاری از ویلاهای لاکچری وگران قیمت در حد ۱۰۰ میلیاردی نیز در برخی مناطق دیگر کردان موجود میباشند عموما با هر بودجه ای میتوان در کردان ویلا خرید.

مشاهده قیمت فروش ویلاهای کردان وسهیلیه کرج: www.zamiin.ir

با مراجعه به لینک بالا امکان مشاهده لیست به روز قیمت خرید وفروش ویلا در کردان وسهیلیه کرج وجود داشته ودر صورت تمایل میتوانید از مشاوره های خرید کارشناسان حرفه ای این سایت نیز استفاده کنید.

با مراجعه به لینک فوق و بررسی قیمت ها به این نتیجه رسیدیم که قیمت ویلا در کردان از حدود۳ میلیارد تا بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان می تواند متفاوت باشد. ویلاهای لوکس در محله های مجلل، با امکانات پیشرفته، می توانند قیمت های بالاتری داشته باشند.برخی از این مناطق عبارت اند از بهارک و شهرک زعفرانیه،شهرک سهیلیه

عوامل تعیین کننده  قیمت ویلاهای کردان:

·        نوع سند

·        متراژ

·        لوکیشن

·        جواز ساخت

·        کیفیت ساخت

برای مثال یک ویلای جوازدار با ۱۰۰۰ متر زمین و۴۰۰متر بنا  با سند شش دانگ در شهرک زعفرانیه حدود۳۰ میلیارد تومان قیمت خواهدداشت.

و یک ویلای نقلی با ۳۰۰ متر زمین و۱۰۰متر بنا که به صورت قولنامه معامله میشود حدود۳ میلیارد تومان قیمت خواهد داشت.

 

بررسی بازار زمین در کردان و سهیلیه

کردان علاوه بر ویلا، زمین های مختلفی را نیز برای فروش ارائه می دهد. این قطعات زمین از نظر اندازه و قیمت متفاوت هستند و آنها را برای بودجه های مختلف و طرح های ساخت و ساز ویلا مناسب می کنند.این زمین هاعموما با هدف ساخت یا سرمایه گذاری خرید وفروش میشود.

سرمایه گذاری در کردان و سهیلیه کرج با توجه به محبوبیت روزافزون منطقه و پتانسیل افزایش ارزش زمین می تواند بازدهی سودآوری بالایی داشته باشد.

 

قیمت زمین در کردان وسهیلیه نیز می تواند بسیار متفاوت باشد. زمین های کوچکتر در مناطق کمتر توسعه یافته را می توان با متری کمتر از ۱ میلیون تومان خریداری کرد، در حالی که قطعات بزرگتر در مکان های برتر می تواند هزینه بسیار بیشتری داشته باشند برای مثال در بهارک کردان زمین در محدوده متری ۲۰ میلیون تومان میباشد

مشاهده قیمت زمین های کردان وسهیلیه کرج : https://www.zamiin.ir/property-type/%d8%b2%d9%85%db%8c%d9%86/

 

محبوب ترین مناطق کردان وسهیلیه برای سرمایه گذاری وخرید زمین

کردان دارای چندین محله است که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند.به برخی از محبوب ترین آنها می توان به سهیلیه، لشگرآباد، آغچه حصار و زعفرانیه میتوان اشاره کرد. در ادامه به بررسی ۳ منطقه مطرح بهارک،درختی و زعفرانیه خواهیم پرداخت.

بهارک کردان: گرانترین منطقه

شمال بهارک‌های ۱ و ۲ می‌شود محدوده قیمت زمین در این مناطق بین ۲۰ الی ۲۵ میلیون بوده قواره‌های زمین در حدود متراژ  بوده ۱۰۰۰ و دارای سند و انشابات قانونی می‌باشند

شهرک زعفرانیه :ارزان ترین منطقه با جواز وسند

قواره‌های زمین در این شهرک ۱۰۰۰ متری و دارای سند شش دانگ بوده امکان دریافت جواز ساخت و دریافت انشابات قانونی در این شهرک وجود دارد شهرک زعفرانیه قیمت مناسب‌ترین منطقه از سهیلیه و کردان محسوب شده که دارای جواز و سند ۶ دانگ می‌باشد

 

مشاهده قیمت های باغ ویلا زمین در شهرک زعفرانیه کردان : https://zavilla.ir/l/zaferanieh/

 

خیابان درختی: محبوب‌ترین برند با قیمت متوسط

این منطقه در سهیلیه واقع شده و پوشیده از درختان سرسبز، ده‌ها سال است که منطقه ویلای محسوب می‌شود قیمت زمین در خیابان درختی در محدوده متری ۸ الی ۱۵ میلیون تومان می‌باشد برخی از لوکیشن‌های خیابان درختی دارای انشعابات قانونی و سند تک برگ می‌باشد

نکاتی که باید درهنگام سرمایه گذاری در نظر گرفته شوند

سرمایه گذاران باغ ویلا در کردان وسهیلیه باید چندین فاکتور را قبل از خرید ملک در کردان در نظر بگیرند. این موارد شامل موقعیت ملک، قیمت آن، پتانسیل رشد در منطقه و هدف سرمایه گذاری است.

توصیه می شود قبل از سرمایه گذاری با متخصصان املاک مشورت کنید. یک مشاور املاک آگاه می تواند بینش ارزشمندی در مورد بازار ملک منطقه ارائه دهد و در یافتن باغ ویلای مناسب کمک کند.

 نتیجه گیری

کردان و سهیلیه کرج فرصت های بسیار مناسبی را برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ارائه می دهند. در حالی که انتخاب بین این دومنطقه در نهایت به ترجیحات و بودجه شما بستگی دارد، سهیلیه کرج و کردان طیف وسیعی از گزینه ها را برای مطابقت با نیازهای مختلف ارائه می دهند.

منابع:

istgah.com

zamiin.ir

iraniju.ir

zaviila.ir

برچسب ها :
ارسال نظر
1 . دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط املاک گیلان نمایش خواهد داده شد.
2 . پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
3 . پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

مقالات مرتبط

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد املاک و بازدید آن ها با شماره 09027087013 تماس حاصل نمایید - با تشکر علی احمدپور کارمند سازمان تعاون روستایی شهرستان لنگرود
telegram